Dag 4

Igår hade vi lite tjorv med internet. Därav inget inlägg. Ska försöka sammanfatta gårdagen lite snabbt innan vi ska iväg och surfa nu klockan 11.

Började med en inte allt för bra surfsession klockan 8. Fick lite övermod då det gick så himla bra första dagen, så jag begav mig ut till de lite större vågorna, "green waves" som de kallas. Ganska snabbt fick jag smaka på några större vågor, en våg som brottade ner mig och surfbrädan under ytan och snurrade mig så jag lyckades skrapa knäna i sandbotten. Envis som jag är dock, så gav jag mig inte där. Försökte ta första våg efter att ha kommit upp till ytan igen. Denna våg var inte lika stor, men trots det brottade den också ner mig under ytan. 
Efter några misslyckande försök, fick jag till slut erkänna att jag kanske trots allt inte har så bra timeing ännu när det kommer till att ta vågor. Så jag simmade in till "white wavesen" och kämpade på där. Lite bättre gick det. Men inte alls så bra som jag hade velat. Tror de där större vågorna sög lite kraft ur mig. 

På kvällen, efter middagen, for vi iväg till en bar som låg 20min bort. Väldigt mysigt var det! 

Nu verkar det däremot som att vi ska börja bege oss mot vågorna. Slänger kanske upp ett inläggom dagens surfsession senare. Tills dess, 

PEACE!
Dåtid | |
Upp