Godmorgon vinterland!

Idag fick jag en lång sovmorgon av mig själv. Idag vaknade jag inte klockan halv sex och kände för att stiga upp. Idag fick jag faktiskt sova till klockan åtta!
Enda sen jag kom hem från Sri Lanka, så har jag lyckats vända på dygnet och blivit en morgonmänniska. Jag som aldrig egentligen stiger upp före 10, stiger nu upp före 8 varje dag. Faktiskt väldigt skönt. Däremot blir man ju trött där vid 20.00 på kvällen och vill inget annat än att hoppa i säng. Igår däremot klarade jag ändå av att hålla mig vaken till halv 2, efter sista meddelandet till Daniel så slocknade jag. Tack mig själv som gav mig själv en sovmorgon till 8 idag då haha! ;-)

Annars då? Ja snön har börjat falla, och ingen kunde varit mindre glad än mig. Jag vill ha sommar, sol och vågor man kan surfa på. Vaknar fortfarande på morgon i tron att jag fortfarande är i Sri Lanka.
Nu såhär på morgon kan jag som få för mig att vara hurtig och vilja ut och springa. Får se om jag fortfarande känner samma senare idag. Då kanske jag trotsar snön på backen och far till Grisberget för en kilometer eller två. Nu ska jag däremot försöka få i mig lite frukost. :-)

PEACE!
Dåtid | |
Upp