fredag 14 november, kl:23.00, 88% batteri

Idag jobbade jag för första gången sedan 5 oktober. Gick betydligt lättare än vad jag hade förväntat mig, trots att jag glömde min lunch. Jaja, en lunch mindre nån dag tror jag inte skadar särskilt. Har ju trots allt lagt på mig nått kilo jag gärna tappar!
Förutom glömd lunch rullade dagen på i hyfsat bra tempo. Kunde gärna varit nån till kund, men ska inte klaga. Vi fick sålt lite grejer i alla fall! :)

Nu ligger jag i min säng, såhär 23.00 på en fredag. Ensam dessutom. Smällar man får ta helt enkelt haha! Som smällen jag fick ta när jag ramlade ner för nästan hela vår trapp här om dagen. Så fruktansvärt klumpigt, och lite kul ändå. Offrade mig för smutstvätten. Borde fått en guldstjärna för det kan man tycka haha! Men icket, får nöja mig med blåmärkena på låret och rumpan haha.. Dessvärre är de inte så läckra, eller smärtfria. Jaja, nog om det. Nu vill jag att dagarna bara ska fortsätta rulla på i ett bra jäkla tempo. På torsdag kommer ju nämligen min favoritdansk! Wohoo! :D
Dåtid | |
Upp