Köpenhamn!

Efter två och en halv dagar tillbringandes med Julia ligger jag nu i soffan i min ensamhet och känner nervositeten stiga. Imorgon bär det ju nämligen av mot Köpenhamn! 
Känns bra att ha fått tillbringa de närmsta dagarna tillsammans med Julia, trots att vi inte gjort så jättemycket så har det ändå varit väldigt trevligt med hennes sällskap. Vi har haft diskussioner allt från minnen från gymnasiet, till framtidsplaner, och självklart allt där emellan, såsom till exempel Sri Lanka. Jag är så otroligt lycklig över hur bra den resan var alltså! Den resan gör jag mer än gärna om! :-)

Nå men som sagt, imorgon bär det ju alltså av till Köpenhamn. Ska tillbringa hela fem dagar tillsammans med Daniel! Eller ja, fyra och en halv. 
Ska bli helt underbart att få komma bort från Piteå ett tag och få se annat, förhoppningsvis lyckas jag hitta alla julklappar jag ska köpa till familjen, så kan jag känna lugnet att det är gjort. Men minst sagt ska jag njuta. Njuta att få tillbringa nästan fem hela dagar även denna månad tillsammans med Daniel! Det här med distansen kan jag ju meddela suger rätt hårt när man gillar någon. Jag är glad att jag har Daniel som trots allt ändå lyckas hålla humöret på topp, och få mig glad igen när jag har mina dystra dagar. Han är verkligen härlig denna kille alltså! Så stöttande och närvarande, trots nästan 160 mil ifrån varandra. Ja, han är en underbar människa helt enkelt! :') 

Nu däremot ska jag fortsätta försöka kontrollera mina nerver. Känner att nervositeten bara stiger ännu mer ju mer jag skriver om morgondagen. Jag är ju riktigt fånig. Jag menar, det är ju verkligen inte första gången jag träffar honom.. Aja, det kommer gå bra! ;-)



Dåtid | |
Upp