Välkommen 2015

Jag vet att jag är sådär, fem dagar efter alla andra, men det skyller jag helt och hållet på att jag njutit varje sekund av det nya året som passerat hittills. 
Jag, Julia, Olivia, Lisa och Maja beslöt oss för att åka ner till mitt hjärta och hans fina rumskompis över nyårsafton. En sån underbar helg det var, med många drinkar och minst sagt skratt och danssteg. Köpenhamn vet verkligen hur man skålar in det nya året, och ärligt kan jag meddela att jag inte haft en roligare och bättre nyårsafton än denna. Kanske berodde det på alla underbara människor omkring mig, men jag skulle nog säga att Danmark har börjat fästa sig lite i mitt hjärta. All bubbelte, sushi och glada danskar får mig att trivas så fantastiskt. 💕

Jag ser verkligen fram emot vad detta år har att erbjuda, hittills känns det som att 2015 kan komma att bli ett riktigt lyckoår. 
Jag välkomnar 2015 med öppna armar 🎉
Vardag | |
Upp