vecka 2

Vi är nu inne på vår andra av tre veckor här i Sri Lanka. Vädret är fortfarande underbart, om inte kanske lite soligare och stabilare än förra veckan. Däremot går väl själva surfingen inte superbra. Fick idag byta till en kortare och svårare bräda, vilket gjorde att dagens surfsession inte gick superbra. Fick några bra vågor, men inte så som jag hade hoppats på att det skulle bli. Fick till och med göra 5 armhävningar för att Joao tyckte att min paddling var för dålig. Han hade ju trots allt sagt åt mig att jag skulle behöva paddla hårdare idag på grund av att en kortare bräda sjunker, och får inte lika mycket fart lika fort som på en längre bräda. 
Fick kanske sådär tre riktigt bra vågor som jag var helt nöjd med. Sen fem till som var okej, så trots allt kanske jag inte ska vara allt för bitter över dagens surfsession. ;-)

Idag annars blir det nog att ta det lugnt. Fick mig inte så mycket sömn inatt och sen ska vi i level 2 tydligen åka och surfa redan vid halv 7, halv 8 på morgon imorgon.
 
Bjuder på en bild idag också ;-) 
 

Peace!
Dåtid | |
#1 - - Mams:

Då blir det ordentlig träningsvärk alltså ;-)

Svar: Det har jag haft sen dag 3 ;-) mina armar och "vingar" är helt mörbultade. Ska nog ta hit en yoga intruktör och köra lite yoga någon dag tror jag. :D
Stina Nilsson

Upp