Home, not so sweet, home!

Nu har en arbetsvecka gått sen jag och Julia kom hem, från den underbaraste resan vi kunde åkt på. Sri Lanka har varit så otroligt lyckat att det finns knappt några ord på hur glada vi är över att ha fått vara där. Alla nya människor vi lärt känna, kulturen, djuren, och minst sagt vågorna vi lärt oss surfa på. Vilken upplevelse vi haft! Det här är nog första utlandsresan jag varit på, som jag faktiskt ärligt och innerligt kan erkänna att hemma, är trots allt inte bäst.

Jag kan erkänna att jag varit fruktansvärt dålig på att uppdatera på bloggen om vad vi gjort på dagarna, och kvällarna, men blev så less på det dåliga wifit att jag inte alls kände för att bråka med det, utan njuta av resan.

Just nu orkar jag däremot inte sitta och återberätta resan, får ta och göra ett seriöst försök någon annan dag. Nu ska jag fortsätta vara deprimerad över att vara hemma och kolla på nya resor! ;-)

Tack för de roligaste 3 veckorna i mitt liv! Ni är underbara! <3
 
 
Dåtid | |
#1 - - Susanna Maria J:

Vilket härligt gäng :D

Upp