Idag är det den 12e november, och jag kommer på mig själv vara inne mest av hela dagen. Tvingas ut när hundarna måste rastas, men annars känner jag ingen motivation alls till att göra någonting. Växlar mellan att sitta vid datorn, rota i kylskåpet efter något ätbart, och ligga i soffan och titta på urusla tv-serier.

För att inte göra detta inlägg allt för bittert så kan jag meddela om lite roligare grejer. På fredag ska jag till exempel jobba på Hägglunds, blir att jobba med Peter. Det ska bli riktigt kul. Känner att det är dags att börja arbeta lite nu. Har ju inte jobbat på över en månad, däremot har jag ju varit utomlands i 3 veckor haha.. men känner lite jobbabstinens.
Förutom glada jobbeskedet, så kan jag även skvallra om att Daniel, som jag lärde känna i Sri Lanka, kommer hit till Piteå på 8 dagar. Ingen kunde varit lyckligare än jag! Ska bli riktigt kul att få upp honom. Sen att han aldrig varit i Norrland, gör ju saken lite extra kul. Ska visa honom mina smultronställen, hoppas han uppskattar dem lika mycket som jag.

Dåtid | |
Upp